دپارتمان
مدیریت رسانه و روابط عمومی
مقطع / رشته
DBA
سطح / درس
DBA
رده سنی
ویژگی
مدت دوره
تعداد جلسات
50 جلسه
قیمت
400,000,000 ريال
DBA
(Doctorate of Business Administration)
(دکترای حرفهای مدیریت کسب و کار)
با ارائه مدرک قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم از سوی مرکز یادگیری آزاد و الکترونیکی دانشگاه خوارزمی
تخصصیترین مسیر برای تبدیل شدن به مدیر حرفهای، مشاور ارشد و رهبر سازمانی
دوره DBA پیشرفتهترین دوره مدیریت کاربردی است که برای مدیران ارشد، کارآفرینان و متخصصانی طراحی شده که میخواهند در سطح استراتژیک، تصمیمگیریهای بزرگ سازمانی انجام دهند و به جای مدیریت عملیاتی، در سطح رهبری و حکمرانی سازمان فعالیت کنند.
مدرک این دوره از مرکز یادگیری و آموزش های آزاد دانشگاه خوارزمی صادر میشود و از نظر اعتبار علمی و حرفهای، در سطحی بالاتر از MBA قرار میگیرد.
مزایای مشترک همه دورههای DBA مرکز یادگیری و آموزش های آزاد دانشگاه خوارزمی
طول دوره: یکسال
میزان شهریه: 40 میلیون تومان
ضوابط پذیرش: دارندگان حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا دارا بودن مدرک دوره MBA
ظرفیت هر دوره: 30 نفر
مدیریت رسانه و روابط عمومی
معرفی
ویژه مدیران رسانه، تولید محتوا، تبلیغات، ارتباطات سازمانی و روابط عمومی.
در این دوره، مدیریت رسانه با تفکر کلان، برندسازی، سیاستگذاری رسانهای و تحلیل رفتار مخاطب در سطح حرفهای ترکیب میشود.
مناسب برای؟
مزایا
سرفصل دوره
|
ردیف |
نام درس |
سرفصل |
مدت |
|
1 |
استراتژیهای کلان روابط عمومی و رسانه |
طراحی استراتژیک ارتباطات مدلهای تصمیمگیری در روابط عمومی |
12 ساعت |
|
2
|
تحلیل محیط رسانهای و مخاطبشناسی پیشرفته |
روشهای تحقیق رسانهای طبقهبندی و رفتارشناسی مخاطبان |
12 ساعت
|
|
3
|
مدیریت افکار عمومی و تکنیکهای اقناع کلان
|
چارچوبسازی برجستهسازی پنجره اورتون سنجش و تأثیرگذاری بر افکار عمومی |
10 ساعت |
|
4 |
دیپلماسی عمومی و روابط بینسازمانی |
نقش روابط عمومی در دیپلماسی رسانهای تعامل با نهادهای ملی و بینالمللی |
10 ساعت |
|
5 |
برندینگ ملی و رسانه در توسعه کشور |
نقش رسانه در تصویر ملی تدوین کمپینهای برندینگ ملی |
10 ساعت |
|
6
|
سیاستگذاری رسانهای و تنظیمگری محتوا |
چارچوبهای حقوقی و سیاستهای رسانهای تعامل با نهادهای ناظر و تنظیمگر |
10 ساعت |
|
7 |
روابط عمومی بینالملل و کمپینهای جهانی |
اصول کمپینهای چندملیتی تفاوتهای فرهنگی و رسانهای در تعامل بینالمللی |
10 ساعت |
|
8 |
رهبری رسانهای و مدیریت تیمهای ارتباطی
|
مدلهای رهبری انگیزش مدیریت تعارض بهینهسازی ساختار روابط عمومی |
10 ساعت |
|
9 |
مدلهای سنجش اثربخشی روابط عمومی
|
KPIها شاخصهای عملکرد رسانهای تدوین گزارشهای تحلیلی |
10 ساعت |
|
10 |
اقتصاد رسانه و بودجهبندی فعالیتهای روابط عمومی |
تحلیل هزینه-فایده رسانهای بودجهریزی کمپینها و فعالیتهای رسانهای |
10ساعت |
|
11 |
حقوق رسانه و مسائل حقوقی در روابط عمومی
|
قوانین رسانه حریم خصوصی مالکیت فکری |
10ساعت |
|
12 |
رساله |
تدوین یک برنامه جامع روابط عمومی استراتژیک برای یک نهاد حقیقی یا دولتی |
75ساعت |
تگ ها