دپارتمان
مدیریت رسانه و روابط عمومی
مقطع / رشته
MBA
سطح / درس
MBA
رده سنی
ویژگی
مدت دوره
یک سال
تعداد جلسات
50 جلسه
قیمت
300,000,000 ريال
MBA
(Master of Business Administration)
(کارشناسی ارشد حرفه ای کسب و کار)
با ارائه مدرک قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم از سوی مرکز یادگیری آزاد و الکترونیکی دانشگاه خوارزمی
گامی حرفهای بهسوی رهبری، موفقیت و مدیریت در دنیای واقعی کسبوکار
دورههای MBA مجموعهای از آموزشهای تخصصی، کاربردی و بینالمللی هستند که با هدف پرورش مدیران حرفهای طراحی شدهاند. در این دوره، میآموزید چگونه با تصمیمگیری علمی، تفکر راهبردی و رهبری مؤثر، مسیر رشد فردی و سازمانی خود را هموار کنید.
مدرک معتبر این دوره از مرکز یادگیری و آموزش های آزاد دانشگاه خوارزمی صادر میشود و در رزومه شغلی، اعتبار علمی و حرفهای قابل توجهی دارد.
مزایای کلی شرکت در دورههای MBA مرکز یادگیری و آموزش های آزاد دانشگاه خوارزمی
طول دوره: یکسال
میزان شهریه: 30 میلیون تومان
ضوابط پذیرش: دارندگان حداقل مدرک کارشناسی
ظرفیت هر دوره: 30 نفر
مدیریت رسانه و روابط عمومی
معرفی
این گرایش ویژه فعالان عرصه رسانه، تبلیغات و ارتباطات است. با اصول مدیریت رسانه، برندسازی، بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی مدرن آشنا میشوید و میآموزید چگونه پیام سازمان را مؤثر و حرفهای منتقل کنید.
مناسب برای؟
مزایا
سرفصل دوره
|
ردیف |
نام درس |
سرفصل |
مدت |
|
1 |
مبانی مدیریت و سازمان
|
تعریف مدیریت وظایف مدیر انواع سازمانها نقش روابط عمومی در ساختار سازمانی |
10 ساعت |
|
2
|
اصول و فنون روابط عمومی
|
وظایف روابط عمومی انواع ارتباطات ابزارهای سنتی و نوین تدوین استراتژی ارتباطی |
12 ساعت |
|
3
|
سواد رسانهای و تحلیل محتوای رسانهها
|
شناخت رسانههای خبری شبکههای اجتماعی جریانسازی خبری روشهای تحلیل محتوا (کمی و کیفی) |
10 ساعت |
|
4 |
مهارتهای نوشتاری و تولید محتوا
|
نگارش بیانیه خبری گزارش خبری سناریونویسی رسانهای ویرایش و تنظیم متون روابط عمومی |
10 ساعت |
|
5 |
مدیریت بحرانهای رسانهای
|
انواع بحران مراحل واکنش نقش روابط عمومی در بحران تکنیکهای پاسخگویی در بحرانهای رسانهای |
10 ساعت |
|
6
|
برندینگ سازمانی و هویت رسانهای
|
مفهوم برند و هویت سازمانی نقش روابط عمومی در تثبیت برند
|
10 ساعت |
|
7 |
شبکههای اجتماعی و رسانههای نوین
|
مدیریت صفحات رسمی سازمان زمانبندی انتشار محتوا تعامل با مخاطب و تولید محتوای وایرال |
10 ساعت |
|
8 |
روانشناسی ارتباطات و اقناع
|
شناخت مخاطب سبکهای ارتباطی مدلهای اقناع |
10 ساعت |
|
9 |
برنامهریزی کمپین رسانهای
|
مراحل طراحی کمپین: هدف،پیام، ابزار، بودجه، ارزیابی |
10 ساعت |
|
10 |
اخلاق حرفهای در رسانه و روابط عمومی هدف رفتاری: پایبندی به اصول اخلاقی در عملکرد روزمره |
مسئولیت اجتماعی صداقت رسانهای مرزهای اخلاقی
|
8 ساعت |
|
11 |
پایان نامه |
تدوین و ارائه یک طرح جامع روابط عمومی و رسانهای برای سازمان واقعی یا فرضی |
60 ساعت |
تگ ها